mandag, juli 5

Kommentarer søkes

Ensomt innlegg på 65 søker en ung jentes mening. Jeg liker lange turer på stranden, og drinker på kveldstid. Håper å finne noen som vil dele tiden sin med meg, og hjelpe meg å holde motivasjonen oppe for å jobbe videre. Du er: vakker, har masse å si, liker å komme med forslag og tanker om mine ord. Jeg er: hardtarbeidene, kreativ og liker å glede nettopp deg. Håper på å få høre fra deg.

Mvh
Ensom Innlegg
944 Washington Ave.
0450 Miami Beach

PS! Sender med bilde, ikke døm meg ut i fra dette. Jeg er veldig vakker på innsiden.

2 kommentarer:

  1. hahahah maria:P
    har vært borte i heile helgen, så har ikkje hatt internett:/
    flink du er tuppa <3 var på stranden på lørdag, deilig og jeg GLEDER meg helt villt til Miami!!!!!! sanden var så varm at barn skrek(jeg og)

    SvarSlett
  2. stakars innlegg. fortsatt ensom?:( vi kjem snart !!
    9 uker, 2 dager:D

    SvarSlett